• For abonnenter
Erhverv

Novo Nordisks gyldne facade krakelerer

Succes efter succes er nu afløst af store bekymringer inden for flere afgørende forretningsområder i Novo Nordisk-koncernen. Konkurrenterne bliver stærkere, og det samme gør sig gældende for de stadig mere magtfulde storkunder.

Artiklens øverste billede
Lars Rebien Sørensen, adm. direktør i Novo Nordisk, kan se på et konkurrencebillede, der i den grad sætter det danske medicinalflagskib under pres.

»You ain’t seen nothing yet.« Novo Nordisk-topchef Lars Rebien Sørensens kommentar tilbage fra 2012 begynder nu for alvor at give bagslag.

Hvor træerne i den grad er vokset ind i himlen de seneste mange år, er det for alvor begyndt at gå den forkerte vej for det danske medicinalflagskib. På den led holder påstanden stadigvæk

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.