• For abonnenter
Erhverv

Netbutikker lokker danskerne med discount

Salget af dagligvarer i onlinehandlen vokser ifølge flere selskaber hastigt. Derfor skruer de op for konkurrencen om flere varer og udvidet distribution.

Artiklens øverste billede
Nemlig.com har ca. 300 medarbejdere, som på lageret i Brøndby pakker varer i kasser.

Kampen om de danske forbrugere, som køber dagligvarer på nettet, strammes til. Flere aktører er klar til nye angreb som skal vinde markedsandele fra både andre netbutikker - og især de danske discountbutikker samt supermarkeder.

Tidligere på året lancerede Coop Danmark en ny, storstilet strategi om at brede nethandel med fødevarer

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.