• For abonnenter
Erhverv

Dansk Supermarked: Fremtidens dagligvarevækst skal hentes gennem mærkevarer som Stryhns, Kims og Tulip

Mærkevareproducenterne er nøglen til mere innovation i kategorierne og derved fremtidens vækst, meddeler Dansk Supermarkeds indkøbschef. Han melder samtidig om en ny tilgang til vareudvælgelsen med baggrund i flere data, samt mere rotation ude på hylderne.

Artiklens øverste billede
Foto: Sofia Busk

Dansk Supermarked har givet dets vareudvælgelsesprogram en overhaling og arbejder ud fra nogle nye sortimentsprincipper, flere data og tanken: "bredde frem for dybde." Det fortæller koncernens indkøbschef for kolonial i Føtex, Netto og Bilka, Mads Rye Christensen.

"For mig ligger væksten i innovation og i at skabe inspiration

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.