• For abonnenter
Finans

»Fem minutter med en skuffet kunde giver mere end tre uger med en konsulent«

En række erhvervskunder, som var vældig utilfreds med Trygs kundeservice, fik et opkald fra Trygs øverste direktør.

Artiklens øverste billede
Topchef i Tryg, Morten Hübbe, greb selv røret og ringede til en række utilfredse kunder.

Tryg satser på gode kundeoplevelser og effektive processer. Og hvilken bedre måde for topchef Morten Hübbe at tage temperaturen på kundeservicen end at tale med nogle af de kunder, som er mest utilfredse med den.

»Fem minutter med en skuffet kunde giver mere end tre uger med en management-konsulent,« siger Morten Hübbe.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.