Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Alm. Brand vil være finansiel nichespiller

Alm. Brand har luget ud i sin investerings- og markets forretning. Der skal satses på nicher, hvor Alm. Brand anser sig selv for at være stærk. Og så skal fokus rettes mod koncernens 450.000 privatkunder.

Foto: Niels Hougaard

Fra at have en markedsoperation, der ville hele, skal Alm. Brand nu være en nichespiller. Det er kursen for Jacques Skovgaard, der for halvandet år siden blev sat i spidsen for Alm. Brand Finansielle Markeder under Alm. Brand Bank.

”Da jeg startede i Alm. Brand, ville vi gerne alt muligt selv. Det var enormt spredt, og vi havde i virkeligheden nok lidt svært ved at fokusere,” lyder det fra Jacques Skovgaard, der har titel som vicedirektør i Alm.. Brand...

BRANCHENYT
Læs også