Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Sparekassen Kronjylland i opgør med storbankers kunderådgivning

Sparekassen Kronjylland har udarbejdet fire kundeløfter, som skal sikre en øget kundetilfredshed og vækst i tilgangen af nye kunder. Strategien er samtidig et opgør med de store bankers kunderådgivning, siger adm. direktør Klaus Skjødt.

Adm. direktør Klaus Skjødt, Sparekassen Kronjylland. Foto: Sparekassen Kronjylland

Det er et klart strategisk valg, når Sparekassen Kronjylland nu lancerer fire nye kundeløfter. Det siger bankens adm. direktør, som fortæller, at tiltaget er et opgør med den udvikling, han ser i storbankernes kunderådgivning.

Med de fire nye kundeløfter vil Sparekassen Kronjylland forsøge at skabe en øget kundetilfredshed og derved øge tilgangen af nye kunder, og samtidig er tiltaget en helt anden kurs end den tilgang, de store banker ifølge direktøren har til deres kunderådgivning...

Læs også