• For abonnenter
Finans

Truende kunder fik parkeringsselskab til at tegne forsikring mod shitstorme

Parkeringsselskabet Bluepark får flere gange om ugen trusler om dårlig omtale fra utilfredse kunder. Det har fået direktøren til at lukke virksomhedens Facebook-side og tegne en forsikring mod en potentiel shitstorm.

Artiklens øverste billede
Nikolaj Florentz Mackowski, adm. direktør i parkeringsselskabet Bluepark, har på grund af trusler fra kunder tegnet en forsikring mod shitstorms. Foto: Katrine Marie Kragh

Da en jurastuderende havde fejlfortolket færdselsloven, men alligevel satte sig til tasterne for at nedgøre parkeringsselskabet Bluepark på nettet, blev det næsten for meget for 42-årige Nikolaj Florentz Mackowski.

I tre år har han været adm. direktør for virksomheden, der tilbyder parkeringsløsninger og parkeringskontrol over

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.