• For abonnenter
Gammel Erhverv

Egne butikker kan sikre vækst i dansk mode

Hård, international konkurrence i tøjbranchen presser flere producenter til også at lave detailkoncepter.

Artiklens øverste billede
B.Young er en af butikskæderne under DK Company.

Danske modeselskaber etablerer endnu flere egne butikker og er dermed også i konkurrence med de traditionelle kunder i detailhandlen. Meget tyder på, at den udvikling fortsætter.

Modeekspert Henrik Spandet-Mølller, Spandet and Partners, peger på, at udviklingen hænger sammen med, at den internationale tøjbranche generelt er

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.