Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Søren vil erstatte telefonens ventetone med reklamer i hele verden

Med base i London vil danske Søren Gravesen-Hvass sammen med sin forretningspartner udbrede et nyt koncept til telefonkunder i hele verden: At man lytter til reklamer, når man selv ringer op, mod at få et billigere telefonabonnement.

Ben Lynch (tv.) fik ideen til Adtones, men fik sidenhen forretningspartneren Søren Gravesen-Hvass (th.) med på projektet. Sammen vil de indføre reklamer på ventetoner verden over. Foto: PR

Three is a magic number, yes it, it's a magic number... De fleste kender nok den velkendte ventetone, når de ringer til en person, der har sit mobilabonnement hos teleselskabet 3. Nu vil den nye virksomhed Adtones, som danskeren Søren Gravesen-Hvass står bag sammen med forretningspartneren Ben Lynch, tjene penge på at sælge reklamer på ventetonen.

Men i modsætning til 3-reklamen er det kun én selv, man bombarderer med reklamer - og ikke familiemedlemmer og venner, der ikke selv har valgt at lytte til reklamer, når de ringer op. Det fungerer nemlig sådan, at man lytter til reklamer, når man ringer andre folk op...

BRANCHENYT
Læs også