Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Ekspert langer ud efter branche: Asfalt er kedeligt - vis hvad det kan!

Hvis indtjeningen skal op hos vejentreprenørerne, så skal flere af de eksisterende salgsargumenter i skraldespanden og erstattes af helt nye, siger ekspert. Ellers er asfalt bare asfalt for kunderne.

Asfaltbranchen, som rummer virksomheder som NCC, Arkil og Colas, skal nytænke deres salgsargumenter, mener professor fra Copenhagen Business School (CBS). Arkivfoto: Helle Arensbak

Hvad har et rundt, traditionelt fartskilt og en plakat af en dreng iført en arbejdshjelm, som siger "Pas på min far", at gøre med asfalt? Sikkerhed ved vejarbejde tænker du nok. Men budskabet er et helt andet.

Et fartskilt, der fortæller, at her må man køre 80 km i timen, rammer ikke så dybt. Plakaten derimod gør budskabet personligt relevant...

BRANCHENYT
Læs også