Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.
Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.
I verdens hurtigst voksende internet-region forventes omsætningen på nettet at stige fra 205 mia. kr. til 1.330 mia. kr. frem til 2025
SINGAPORE - I Asien er shopping stadig et godt tilbud, som man ikke kan sige nej til. Det er en social begivenhed, et højdepunkt i ethvert turistbesøg. Der er knald på stormagasiner, storcentre og forretningsgader i weekenden, når man sammen med familien eller venner og veninder tjekker det sidste nye på hylderne og diskuterer priser og kvalitet over en gang ris eller nudler i de tusindvis af restauranter, der fylder mindst lige så meget som sko og tøjbutikker.
I det univers har internettet haft det svært. Impulskøb er dagens orden. Hvem venter i flere dage på at lufte de nye sko? Priserne er heller ikke nødvendigvis attraktive. Der er ikke mange penge at spare på internettet i forhold til de flydende prismekanismer på markederne, hvor der er udsalg og tilbud året rundt...