Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Carlsberg Danmark skal forsøge at holde EM-dampen oppe uden det danske fodboldlandshold

Selv om man hos Carlsberg Danmark græder salte tårer over, at Danmark ikke er med til EM i Frankrig, vil der alligevel blive en fanpark med storskærm ved Musikhuset i Aarhus.

Mens de danske fodboldspillere sagde både farvel til Morten Olsen og EM-slutrunden i Frankrig, så jubler Carlsberg over deltagerlandene. Og Sverige var det kommercielt næstbedste land, når nu Danmark fejlede.   Tegning: Rasmus Sand Høyer

»De fleste af vores markeder er med, og vi er selvfølgelig vanvittigt kede af, at Danmark ikke er med. Vi er sponsor for DBU og dermed det danske fodboldlandshold. Så det er selvfølgelig en kæmpe bet, at vi ikke er med. Det betyder ikke, at Carlsberg Danmark vil gøre sin Euro 16-kampagne mindre. Blot anderledes,« siger marketingchef Jeppe Boel fra Carlsberg Danmark.

Der er ingen tvivl om, at meget ville have været meget nemmere for den danske organisation i , hvis Danmark havde været med i bowlerne, da man trak lod til grupperne ved EM i Frankrig, som begynder i dag...

BRANCHENYT
Læs også