Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Dårlig PR bliver mangedoblet på sociale medier

Ifølge en rundspørge foretaget af Finans fylder shitstorms mere og mere i virksomheders bevidsthed - og det er med god grund, vurderer eksperter.

Telia er en af de virksomheder, der har udvidet åbningstiderne for at komme shitstorms i forkøbet.

Det er blevet nemmere end nogensinde før at skrive dårlig omtale online. De negative kommentarer kan få store konsekvenser for forretningen, mener flere eksperter, og i de seneste år er flere store virksomheder endt i shitstorms, hvor de lægges for had på internettet.

Ifølge en rundspørge foretaget af Finans blandt 30 virksomheder inden for alt fra banker over rejser og elektronik til dagligvarer er shitstorms et frygtet fænomen, som samtlige virksomheder er opmærksomme på. Der bruges store mængder ressourcer på at pleje virksomheders omdømme på nettet...

BRANCHENYT
Læs også