Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Efter ti år har Svansø-ejere fået hul på USA

Danske Scandic Food, der er mest kendt for sine marmelademærker, har i over ti år kæmpet for at komme ind på det amerikanske marked. Nu begynder man så småt at mærke effekten af den lange kamp.

Foto: Katrine Marie Kragh

I mere end ti år har danske Scandic Foods arbejdet på at komme ind på det amerikanske marked. Blandt andet etablerede man et salgskontor i Kingwood i Texas for syv år siden, og for fjerde år i træk er Scandic Foods også repræsenteret på den store amerikanske fødevaremesse Summer Fancy Food Show 2016, der blev holdt i New York fra den 26.-28. juni.

"Vi er her for at få vores navn ud. Det viser sig at være det største problem. Anerkendelse af vores mærke kræver vores tilstedeværelse. Jo flere gange vi er her, jo flere kommer over til os, fordi de kender os og har set os fra sidste år, så stille og roligt går det bedre, og vi får bedre fat," siger Benjamin Svensson, vicedirektør for salg og marketing hos Scandic Food i USA...

BRANCHENYT
Læs også