
Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.
Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.
Udviklingen i antallet af digitale abonnenter på Ekstra Bladet er præget af bruddet med Telmore. Alligevel er ambitionen at fordoble antallet "de kommende år", siger chef for betalt indhold.
Ekstra Bladet er stadig i front, når det gælder antallet af rene digitale abonnenter, men kurven er fladet ud i år, efter samarbejdet med teleselskabet Telmore er stoppet.
Vækstkurven over Ekstra Bladets digitale abonnenter på Ekstra har været opadgående siden lanceringen i 2013. Men da avisen i går udnævnte chef for betalt indhold Lisbeth Langwadt til medlem af chefredaktionen, blev det nævnt, at avisen har over 40.000 betalende digitale kunder - det samme tal som chefredaktør Poul Madsen allerede meldte ud i begyndelsen af året. Så hvad er der sket?..