Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Tuborg invaderer Laos - musikparty for 700 vip'er i hovedstaden

Tuborg er det hurtigstvoksende mærke under Carlsberg paraplyen og sælges foreløbigt i flere end 70 lande. Ved årsskiftet 2014/15 overhalede Tuborg-mærket Carlsberg som gruppens bedst sælgende øl.

Tuborg handler om musik og unge forbrugere. Derfor hyrer Carlsberg internationale og lokale kunstnere, når Tuborg skal introduceres i et nyt land. Her fra festen i Vientiane, hovedstaden i Laos for nogle dage siden. Foto: Carlsberg.

Carlsberg fortsætter med at skubbe Tuborg ind på nye markeder. Mærket er netop blevet introduceret i Laos efter en succesfuld lancering i september i Cambodja.

De nye lanceringer vil understøtte Tuborgs stigende betydning for Carlsberg. Tuborg er uden sammenligning blevet det stærkeste mærke i Carlsbergs portefølje, og det gælder især i lande med en stor andel af unge mennesker...

BRANCHENYT
Læs også