Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Flyselskaber gør det svært for kunderne at få kompensation udbetalt

Feyza Sahin fra København måtte i syv måneder kæmpe for at få udbetalt kompensation for en forsinket tur til Berlin. Det er for dårligt, mener Forbruger Europa.

Turen fra København til Berlin blev lidt længere end planlagt, men det var ingenting sammenlignet med den tid, det tog at få kompensationen ud af Easyjet. Arkivfoto: Chris Radburn

Det kan være lidt af en tålmodighedsprøve at få pengene udbetalt, når man har været med et fly, der er forsinket.

Den erfaring har den 33-årige Feyza Sahin gjort, efter at hun midt i april 2016 skulle flyve fra København til Berlin og ankom med fem timers forsinkelse...

BRANCHENYT
Læs også