Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Telmore-boss: Konkurrencen fra Plenti er en fordel for os

Interview: Pakker med digitalt indhold oven i mobilabonnementet giver mere loyale kunder, så Telmore vil på to år forsøge at få flere kunder til Telmore Play-produkterne. Og så er det faktisk en fordel med en konkurrent, der satser på det samme, mener Telmores direktør.

32-årige Jens Grønlund Nielsen overtog ansvaret for Telmore i efteråret 2015. Siden 2014 har selskabet været et brand under TDC, og er altså blevet helt opslugt. Med godt 600.000 kunder har Telmore omkring ni pct. af det danske marked. Foto: Mathias Svold.  Foto: Mathias Svold

Konkurrencen på det danske mobilmarked er som altid intens. Senest har selskaberne Plenti og Tjeep meldt sig klar til at udfordre de store, etablerede spillere.

Og det kan man også mærke hos Telmore, som indtil Plenti åbnede dørene for kunderne for snart et år siden var alene på markedet med store indholdspakker som en del af mobilabonnementet. Hos Telmore kan man blandt andet få TV2 Play, HBO Nordic og Telmore Musik med i pakken...

Læs også