Finans
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

PFA-direktør: Det er ikke tilladt for os at behandle kunderne ens

PFAs adm. direktør forklarer her, hvorfor kunder med en garantiopsparing ikke kan få samme adgang til afkastgaverne som nye kunder.

Allan Polack tiltrådte som adm. direktør i PFA d. 1. april 2015. PR-foto

PFA hverken kan eller vil lade kunder med en garantiopsparing få samme store adgang til afkastgaver, som selskabet giver til nye kunder.

Sådan lyder det fra PFAs øverste chef Allan Polack på spørgsmål om, hvorfor selskabet forskelsbehandler gamle og nye kunder. Forskelsbehandlingen sker ved, at nye kunder får lov til at spare flere penge op i en attraktiv pulje kaldet Individuel Kundekapital, der hvert år belønnes med ekstra høje afkast. Samme mulighed har de gamle kunder med en garantiopsparing ikke...

BRANCHENYT
Læs også