Gammel Finans
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Efter 30 år som bankrådgiver: Anette Sørensen kunne ikke forlige sig med at sende kunderne over i en elektronisk filial

Indsigt: Det er stor forskel på de store og små pengeinstitutters strategi overfor kunderne. Det mener Anette Sørensen, som har 30 års erfaring som kunderådgiver i Nordea og Sparekassen Kronjylland.

Kunderådgiver Anette Sørensen er glad for at have forladt Nordea til fordel for Sparekassen Kronjylland, hvor hun oplever et større fokus på personlig rådgivning i fysiske filialer. Foto: Benjamin Nørskov

Anette Sørensen elsker sit job som kunderådgiver, men kærligheden blev sat på en hård prøve, da hendes daværende arbejdsgiver Nordea målrettet begyndte at sende kunderne over i en elektronisk filial.

I den elektroniske filial, Nordea eFilial, er de fysiske møder erstattet af kommunikation online eller pr. telefon, og kunderne rammer ikke nødvendigvis ind i en fast rådgiver, når de ringer i åbningstiden, som er fra 8 til 22...

BRANCHENYT
Læs også