Gammel Penge
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Bankers udfordring: Skærer i den del af banken, som kunderne elsker

De privatkunder, der har mest kontakt med banken, er markant mere tilfredse end de øvrige kunder. Derfor kan fyringer og lukning af filialer give bagslag.

De danskere, der får rådgivning i banken, er mere tilfredse end de øvrige kunder. Foto: Colourbox

Bankerne er langt bedre end deres rygte, men det er der mange, der ikke opdager. 55 pct. af privatkunderne fik rådgivning sidste år. De er langt mere tilfredse med banken er de øvrige kunder.

84 pct. af kunder, der har fået rådgivning det sidste år er tilfredse med deres bank mod 70 pct. af dem, der ikke har fået rådgivning. Samtidig finder rådgivningskunderne også deres bank langt mere attraktiv i forhold til konkurrerende banker end kunder uden rådgivning. Det viser Brancheindex Bank fra rådgivningsvirksomheden Loyalty Group på baggrund af en undersøgelse med 4.371 deltagere...

BRANCHENYT
Læs også