Gammel Tech
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Mange chefer spilder deres penge på Google AdWords

En tredjedel af de danske selskaber er utilfredse med resultatet, når de annoncerer via søgemaskinen. De mangler strategi, forståelse og skarpere søgeord, fremgår det af en ny bog. Google erkender, at kunderne ofte får for lidt ud af AdWords.

26 pct. af de danske selskaber svarer i en spørgeundersøgelse i forbindelse med en ny bog, at Google AdWords ofte er spild af markedsføringskroner. Foto: AP/Alan Diaz

Radio, tv og aviser er lig med fortiden, mens søgemaskiner, hjemmesider og sociale medier er lig med fremtiden. Basta.

Det har længe været mantraet i marketingsafdelingerne og reklamebranchen. Derfor er Google blevet verdens største annonceplads med en kvartalsvis omsætning på mere end 10 mia. dollars alene inden for advertising...

Læs også
Top job