Finans

EDC indfører nyt kundecenter: Vil øge afstanden til konkurrenterne

Nyt kundecenter skal sørge for, at ingen ringer forgæves til EDC-mæglere, når de bliver forelskede i en bolig.

EDC taber færre kunder på gulvet med det nye telefonsystem, hvor kunderne kan få fat i en medarbejder helt frem til klokken 22.00, lyder det fra ejendomsmæglerkædens topchef Martin Wiesener. Foto: EDC

Landets største ejendomsmæglerkæde EDC ansætter nu 30 medarbejdere til at tage imod opkald fra boligsøgende danskere, som ønsker at blive klogere på en bolig på tidspunkter af døgnet, hvor ejendomsmægleren er utilgængelig.

For selvom EDC har 251 ejendomsmæglerbutikker rundt om i landet med i alt 1.600 ansatte, hænder det, at kunder ringer forgæves og møder en telefonsvarer, fordi mægleren er ude at vise en bolig frem, holder kundemøde eller måske ligefrem holder fri. ..

BRANCHENYT
Læs også