Finans

Har fået 60.000 nye, utilfredse kunder: Spar Nord-chef vil gøre dem glade med engagerede medarbejdere

Spar Nords øverste chef ser frem til et travlt 2021 med integrationen af 60.000 nu tidligere Banknordik-kunder.

Adm. direktør i Spar Nord, Lasse Nyby, er tilfreds med bankens udvikling i 2020. Foto: René Schütze.

Han ved godt, hvad han skal lave det næste halve års tid. Den 1. februar overtog Lasse Nyby nemlig 60.000 nye privatkunder fra Banknordik, som nu skal over på Spar Nords netbank og platform. Et arbejde, som den øverste chef håber forløber uden problemer.

»Vi har en stor opgave i at integrere Banknordik-kunderne, som selvfølgelig vil bemærke en forandring alene af den grund, at de skal vænne sig til en ny netbank. Men vi glæder os over de mange nye kunder og til at byde dem velkommen i en bank med engagerede medarbejdere,« siger Lasse Nyby, adm. direktør i Spar Nord...

Læs også