Serier
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Solbrille-brand gik fra nulsalg til vækst trods coronakrisen

De første uger af coronakrisen bød på et fuldstændigt salgskollaps for solbrille-brandet Christopher Cloos. Helt uventet vendte situationen sig dog til en succes for den danske startup.

Hold hjulene i gang
Direktøren for solbrille-brandet Christopher Cloos, Julius Langkilde, har opgivet returbilletten til sit midlertidige hjem i New York og vil fremover drive virksomheden videre fra Danmark. Pressefoto: Christopher Cloos/Little Village Film

Da det danske solbrille-brand Christopher Cloos pludselig stod med nulsalg midt i marts måned, blev direktør Julius Langkilde konfronteret med et par sandheder.

»Vi begyndte at spørge os selv om, hvor relevant vores produkt i virkeligheden er i en tid som denne,« siger han. ..

BRANCHENYT
Læs også