• For abonnenter
Bloomberg

Coronavirus gives new life to old brands

Artiklens øverste billede
Two Stouffer's products, left, are seen with Chef America Inc.'s products. Foto: Bloomberg photo by Daniel Acker

Never mind the hummus or halloumi. As shoppers stock up for coronavirus lockdowns, they're filling their carts with old brands like Hot Pockets, long spurned in favor of healthier, hipper fare.

Quarantined consumers who slip on their onesies and settle in on the sofa are giving new life to labels that once advertised alongside

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.