• For abonnenter
Washington Post

Cheeseburger with a side of toilet paper and dog food: Restaurants add groceries to stay in business

Artiklens øverste billede
Customers line up outside Lulabelle's in Washington, D.C., to pick up groceries on April 11, 2020, part of a national trend of restaurants adding grocery sales along with takeout orders. Foto: Washington Post/Marvin Joseph

WASHINGTON - Julie Wineinger knows the ins and outs of managing bulk ice cream orders.

Now in the age of the coronavirus pandemic, she's calculating: How many potatoes equal a pound?

Wineinger closed Lulabelle's Sweet Shop last month when D.C.'s city government imposed sharp restrictions on dine-in food service.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.