• For abonnenter

Disneys chef for Danmark skruer op for charmen

Verdens største underholdningskoncern vil vise sin spændvidde ved hjælp af en 360 graders strategi for hvert eneste brand. Norden er et nøglemarked anført af Hans van Rijn.

Hidtil har National Geographic eksempelvis kun været et trykt magasin og en tv-kanal. Nu spørger vi os selv, hvordan sådan et brand kan få mere liv på tværs af detailprodukter, musik og andre forretningsområder, fortæller Hans van Rijn om 360 graders strategien. Foto: Carsten Snejbjerg

Det er fristende at indlede fortællingen om Disneys danske chef med at afsløre Hans van Rijns egen favoritfigur i de forskellige universer.

Ironman. Den rige playboy, der har nok i sig selv og sin egen våbenforretning, indtil han en dag tages til fange i en krigszone og kun undslipper ved at udvikle en avanceret dragt, der

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.