Indsigt

I kriserummet blev det besluttet ikke at bruge ordet krise: »Jeg kan godt være i tvivl, om vi har været aggressive nok under corona«

Under pandemien købte nattelivskoncernen Rekom 42 nødlidende barer og natklubber i Storbritannien. Ifølge topchef Adam Falbert kan flere opkøb være på vej.

Adam Falbert er adm. direktør for nattelivskoncernen, Rekom. Han købte sin første bar som 23-årig og står i dag bag kendte koncepter som A-Bar, Heidi’s Bier Bar, Den Glade Gris og Hornsleth Bar. Foto: Carsten Snejbjerg

Få uger efter coronapandemien skyllede ind over Danmark, traf den øverste ledelse i nattelivskoncernen Rekom en beslutning. En beslutning, der fik afgørende betydning for håndteringen af den krise, der i nu 15 måneder har holdt Rekom lukket og resulteret i, at et trecifret millionbeløb er strømmet ud af virksomheden.

I kriserummet blev det besluttet ikke at bruge ordet krise. ..

Læs også
Top job