• For abonnenter

Efter 11 år som iværksætter: Hun skal få start-ups og Mærsk til at tale samme sprog

Det er svært for små, spæde selskaber at blive leverandører til en gigant som A.P. Møller-Mærsk, fordi der er så stor forskel på kulturen. Det skal Camilla Ley Valentin nu gøre noget ved, efter hun selv har været iværksætter med Queue-it.

Camilla Ley Valentin er skiftet tilbage til Mærsk, hvor hun begyndte sin karriere. Nu som leder af Explore-projektet, der skal få Mærsk og små start-ups til at finde fælles fodslag. Foto: Jens Dresling

Det kan være som at bevæge sig ind på en helt anden planet, når en lille virksomhed prøver at sælge noget til en gigant som A.P. Møller-Mærsk. En start-up, der er vant til hurtige ryk og kunder, der siger ja tak til standard-kontrakten, møder en helt anden virkelighed.

Men dermed går både Mærsk og de start-ups med gode produkter

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.