• For abonnenter
Karriere

Fejlfinderen ligger som en dyb kode i os alle

Forfatter til ny bog om anerkendende kommunikation argumenterer for, at lederes evne til at anerkende medarbejderne ikke primært handler om at være god til at kommunikere, men derimod om lysten og viljen til at forholde sig åbent og forstående over for andre.

”Anerkendende kommunikation – med empatien som vejviser”

Ianneia Meldgaard

Frydenlund

216 sider

Vejl. pris 269 kr.

Danskere er trænet til at være fejlfindere. Ja, vores kultur både på arbejdspladserne og i privatlivet bygger på værdier og overbevisninger, som ligger langt fra den anerkendende tilgang. Vi er fokuseret på problemer og alt det, der ikke fungerer.

Det mener forfatter, foredragsholder

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.