Serier
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Hun puster liv i printmediet med nye digitale forretningsmodeller  

Danske Cecilie Vernon Nørsgaard har ansvaret for at føre to af verdens mest kendte magasiner, modemagasinet Vogue og herremagasinet GQ, ind i den digitale fremtid.

Globale Danskere
Selv om det er digitale strategier Cecilie Vernon Nørsgaard arbejder med, mener hun ikke, at print er på vej til at uddø. Slet ikke. Foto: Privat Når man har Vogue som daglig arbejdsplads, er det kun helt naturligt med en rejse til både byernes og modens by Paris. Foto: Privat Lige inden Cecilie Vernon Nørsgaard gik på barsel, var hun i Tokyo for at implementere den digitale strategi på det japanske marked. Foto: Privat

Den digitale verden byder på masser af muligheder. Men den byder også på masser af udfordringer. Blandt andre for mediehuse verden over, der har spekuleret sig gule og grønne over, hvorledes det er muligt at konvertere forretningsmodellen fra print til det digitale univers. Svaret langt hen ad vejen er: Det kan man ikke.

Der skal tænkes i helt nye baner, der skal skabes helt nye strategier, og der skal skabes helt nye koncepter. Det har 32-årige Cecilie Vernon Nørsgaard ansvaret for i den globale mediekoncern Condé Nast for så vidt angår to af husets udgivelser; nemlig modemagasinet Vogue og herremagasinet GQ...

BRANCHENYT
Læs også