Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Ryanair: Det betaler sig at være sød mod kunderne

Ryanair har erkendt, at det måske alligevel er en god idé at bekymre sig om kunderne.

Chefen for Ryanair, Michael O'Leary, har nu tilsyneladende opdaget, at det ikke er ligemeget, hvordan man behandler sine kunder. Foto: Jan Woitas/AP

Kunderne er strømmet tilbage til det irske lavprisflyselskab Ryanair, hvilket kan være tegn på, at virksomhedens beslutning om at være sødere overfor kunderne, virker.

Flyselskabet har også tjent gode penge på, at virksomheder i euroområdet har tvunget deres medarbejdere til at flyve Ryanair. Virksomheden har udsendt halvårsregnskab med et overskud på 795 mio. euro. ..

Læs også
Top job