Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Trofaste kunder er hemmeligheden bag succesfuldt forretningskoncept

Danske The Cloakroom har med en serviceminded strategi og et fokus på den gode kundeoplevelse skabt et kundekoncept, hvor personlig service og tillidsfulde relationer er nøgleordene - og også nøglen til en vækstsucces.

Foto: Trendsonline.dk

Da Kasper Brandi Petersen og Asbjørn Jørgensen startede The Cloakroom i maj 2013, var det med en vision om at give alle mænd deres egen personlige shopper og dermed minimere besværet med at købe tøj.

Siden da har den danske iværksættervirksomhed vokset over 1.000 pct. og oplevet en generel stigende efterspørgsel, hvilket den især kan takke dens kundestrategi for...

Læs også
Top job