Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Undertøjsgigant bøjer sig for kundepres

Victoria's Secret ændrer nu den udskældte kampagne "den perfekte krop."

Victoria's Secret har nu ændret deres slogan fra "The perfect body" til "A Body for Every Body."

"The perfect body" stod der med store bogstaver hen over et billede af ti undertøjsmodeller i en reklame fra den amerikanske undertøjsgigant Victoria's Secret. Men et hav af negative reaktioner og en underskriftindsamling har fået virksomheden til at ændre sloganet i deres reklamekampagne.

Nu står der i stedet "A Body for Every Body" hen over de selv samme modeller. Det nye slogan kommer efter, at Victoria's Secret er blevet kritiseret heftigt på de sociale medier for at bestemme, at den perfekte krop er en lige med en tynd undertøjsmodels krop...

Læs også
Top job