Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

150 år gammel forretning vendt på hovedet med succesrig satsning

Små og mellemstore grossister burde tage ved lære af Brødrene Dahls succes med nethandel, siger FDIH.

Christian Agger, e-handel- og marketingdirektør i Brødrene Dahl, der har gentænkt hele sin forretningsmodel og er gået all-in på nethandel. PR-foto: Brødrene Dahl

Selvom man er en 150 år gammel virksomhed, der har trivedes med at lade tommetykke varekataloger dumpe ind ad kundernes brevsprækker to gange om året, er man nødt til at følge med den digitale tidsalder og smide gamle vaner fra sig.

Nogenlunde sådan lød ræsonnementet, da Danmarks største vvs-grossist, Brødrene Dahl, for ikke mange år siden valgte at igangsætte en offensiv satsning på onlinehandel, og resultaterne har været mærkbare...

BRANCHENYT
Læs også