Gammel Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Telmore har fået 50.000 danskere med på storstilet satsning og skruer nu op for blusset

Fremtidens mobilmarked handler om indhold, mener Telmore-direktør Rasmus Busk. Forbrugernes medievaner ændrer sig drastisk.

Telmore-direktør Rasmus Busk vil tilbyde kunderne endnu mere indhold. Foto: Telmore

Telmores seneste udspil, Telmore Play, fortsætter med at hive nye kunder til sig, og snart bliver der føjet endnu mere indhold til det særdeles omtalte mobilabonnement.

Det er præcis et år siden, at TDC-ejede Telmore under stor mediebevågenhed lancerede Telmore Play, der går ud på, at man for 249 kr. om måneden får 10 timers tale, fri sms, adgang til 4G-netværket, 20 gigabyte data og fri adgang til digitale indholdstjenester som TV2 Play, HBO, Telmore Musik, Politiken, Ekstra Bladet, Euroman og Mofibo...

BRANCHENYT
Læs også