Serier
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Virksomheder væbner sig mod vrede kunder

Når medierne skriver om shitstorme, lærer kunderne, at dårlig omtale kan bruges til til afpresning af virksomheder, mener omdømmeeskpert.

Nykredits bidragsballade
I 2012 kostede en navnestrid Jensens Bøfhus et millionbeløb. For mindre virksomheder kan shitstorme og dårlig omtale betyde lukkedøden, siger William Atak fra SafeOnNet. Foto: Finn Frandsen/ Polfoto

Selv en stor virksomhed kan få rigtig ondt i omdømmet, når kunderne farer til tasterne. Det har Nykredit netop måttet sande, og det er man ikke ene om. Kunderne holder sig nemlig ikke tilbage på sociale medier, når de føler sig dårligt behandlet.

Deloitte har spurgt danskerne, i hvilket omfang de skriver negative kommentarer på sociale medier, og antallet er overraskende højt, mener pressechef hos Deloitte, Ulrik Jørgensen...

BRANCHENYT
Læs også