Erhverv
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Onlinekøb af mad er mest for københavnere

Nethandlen vokser også med dagligvarer. En ny undersøgelse peger på, at de faste kunder trækker fremgangen.

Nemlig.com har storlager i Brøndby med pakning af dagligvarer til danskerne. Arkivfoto: Carsten Bundgaard. Foto: Carsten Bundgaard

Selvom onlineselskaberne melder om hastig vækst i salget af dagligvarer til danskerne, hentes en stor del af fremgangen nok fra de trofaste kunder. Og især i København.

I hvert fald har selskabet Eniro Danmark for tredje år i træk gennemført en undersøgelse om danskernes handel med dagligvarer på nettet. Og den nye udgave viser, at andelen, som har prøvet af købe dagligvarer på nettet, er stort set uændret. Den ligger i år omkring de 13 pct. - ifølge undersøgelsen...

BRANCHENYT
Læs også