Gammel Opinion
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Når naiv digitalisering koster på bundlinjen

Mange virksomheder snubler, når de skal beslutte, hvordan de vil prioritere deres strategiske initiativer for de kommende år.

Topchefer kæmper i disse år en indædt kamp om at være bedst og først til at digitalisere og bruge moderne teknologi. Desværre betyder det, at mange mister blikket for noget af det vigtigste i enhver forretning: Kundeoplevelsen.

Mange topchefer lever og ånder for digitalisering og teknologi. En artikel i Berlingske Business forleden fremhæver, at 47 pct. af toplederne siger, at teknologi og digitalisering står helt øverst på dagsordenen – et spring fra 25 pct. i 2015. Når jeg kigger rundt blandt de virksomheder, jeg er i jævnlig dialog med, er digitale projekter og programmer også det nye sort. Og det giver god mening: Der ER gevinster at hente via digitaliseringens muligheder for at skabe og understøtte den sømløse kunderejse og den hårdt tiltrængte effektivisering af omkostningerne...

Læs også