Privatøkonomi
Mine nyheder

Vi har ikke publiceret nogle artikler for nyligt i de emner, du følger. Søg efter andre emner her.

Du har ingen overvågninger endnu

Klik på ikonet for at overvåge
emner og journalister.

Serviceaftaler bliver stadig mere populære

I lighed med leasingaftaler er det med til at give budgetsikkerhed, lyder det fra de tre bedstsælgende mærker i Danmark.

Hos Volkswagen bliver mere end hver tredje nye bil købt med en serviceaftale. Foto: Thea Grav Rosenberg

Rettelse: I artiklen fremgår det, at Volkswagen, Renault og Peugeot har været de bedst sælgende mærker i første halvår. Det var rækkefølgen i juni, men i halvåret var Volkswagen, Peugeot og Toyota de tre bedst sælgende mærker. Finans beklager fejlen.

Den nye bil bliver i stigende omfang købt med en service- og reparationsaftale, der hjælper køberne med et loft over driftsudgifterne...

BRANCHENYT
Læs også