• For abonnenter
Privatøkonomi

Forsikringsselskabet vil være din sms-ven

Med nye konkurrenter som Ikea og supermarkedskæden ICA tør forsikringsselskaberne ikke længere nøjes med at være i kontakt med kunderne, når de får en skade.

Artiklens øverste billede
Forsikringsselskaberne vil gerne holde tættere kontakt til deres kunder.

Nye konkurrenter som IKEA, supermarkedskæden ICA og nye onlineselskaber tvinger de nordiske forsikringsselskaber til at ændre stil. Det er for farligt kun at have kontakt til kunderne, når de tegner forsikringen eller har skader. Det gør det alt for let at lokke dem over i et andet selskab.

Derfor arbejder forsikringsselskaberne

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.