• For abonnenter
Privatøkonomi

Ugens Klage: Musikudstyret, der aldrig blev leveret

En kunder fik aldrig leveret, det musikudstyr hun havde købt over nettet.

Artiklens øverste billede
På trods af flere henvendelser fik en kvindelig forbruger aldrig leveret det musikudstyr, som hun havde købt over nettet.

Hvad gør man, hvis den vare, man har købt over nettet, aldrig bliver leveret? Det dilemma stod en kvindelig, efter at hun den 14. juli i år havde købt musikudstyr for 2.590 kr. igennem en musikbutiks webshop.

I stedet for bare at vente og vente kontaktede kvinden derfor musikbutikken for at høre, hvornår musikudstyret ville

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.