Privatøkonomi

Et brevgebyr på 29 kr. om måneden fik Karen fra Viborg til at tage affære over for TDC

69-årige Karen Nørgaard er forarget over, at hun på halvandet år betalte 522 kr. i et såkaldt brevgebyr til TDC-forretningen uden nogensinde at modtage et brev.

Forbrugerrådet Tænk erklærer sig parat til at hjælpe forbrugerne i kampen for at få millioner af gebyrkroner retur, hvis Forbrugerombudsmanden finder et særligt brevgebyr ulovligt. Foto: Mik Eskestad. Foto: Mik Eskestad

Kreativ forretningsførelse. Så klart lyder dommen fra Karen Nørgaard, da hun bliver spurgt til, hvad hun synes om det brevgebyr, som TDC indførte over for sine privatkunder i juli 2014.

»Jeg synes, at det er en meget nem måde at tjene penge på, når man tænker på, hvor mange kunder TDC har, som måske alle sammen har betalt for noget, de ikke har fået,« siger den 69-årige kvinde...

Læs også