Erhverv
0

Det offentlige brænder lobbyister af: Vi taber over 100.000 kr. på et udbud, som bliver aflyst i 11. time

Stort set alle PR-bureauer oplever, at offentlige institutioner aflyser udbud af kommunikationsopgaver i sidste øjeblik. Tilbage står bureauerne med en stor udgift i forbindelse med et udbud, der aldrig blev til noget.

»Det virker ekstremt uprofessionelt, at kommuner og andre offentlig institutioner kontant trækker deres udbud af kommunikationsopgaver,« Lotte Hansen, adm. direktør i bureauet Hansen & Ersbøll Agenda og bestyrelsesmedlem i Public Relations Branchen. Foto Torben Stroyer

Det kan koste PR-bureauerne dyrt, hvis de satser på at vinde et af de mange offentlige udbud af kommunikationsopgaver for kommunerne, regionerne eller staten...

Få hurtig adgang til artiklen
Køb Finans
Hvad er Finans?
Priserne er inkl. moms. Der er ingen binding. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement.
BRANCHENYT
Læs også