• For abonnenter

Kunstig intelligens hjælper nu danske modeskabere med at designe næste kollektion

Hos Noisy May i Bestseller-koncernen er en ny chatbot blevet en vigtig hjælper til både at udvikle ny mode og planlægge hele processen. Og den kunstige intelligens bliver bedre i lyntempo, fortæller Noisy May.

På kort tid er chatbotten Alva blevet en vigtig hjælper i projektstyringen hos Noisy May, fortæller Jerome Rolland, international kommerciel direktør. Foto: PR

Det er måske ikke længere så overraskende, at en chatbot ved hjælp af kunstig intelligens og en hulens masse data kan svare på spørgsmål om nyheder, naturlove eller madopskrifter. 

Men hos Noisy May, et brand i modekoncernen Bestseller, hjælper teknologien også med at ramme rigtigt med den næste kollektion. 

En chatbot

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.