• For abonnenter
Tech

»Jeg savner en stor, grøn knap«

Det er ikke logisk eller brugervenligt at bruge Digital Post eller andre tjenester, som virksomhederne i dag skal bruge, og det koster timer, fortæller fabriksdirektør med 40 ansatte.

Artiklens øverste billede
Jacob Himmelstrup, adm. direktør for Linimatic, har haft masser af bøvl med Digital Post, NemID-login og de andre tjenester, virksomheder nu er nødt til at bruge.

Har vi NemID med nøglefil eller nøglekort – eller Digital Signatur?

Et forkert valg på skærmen fik forleden dag spildt en masse tid hos zinkstøberiet Linimatic. For i stedet for en besked med det samme om, at det var den gale vej ind på Virk.dk, fik bogholderen efter mange klik at vide, at signaturen var udløbet og skulle fornys.

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.