Direkte

Med den ene femstjernede anmeldelse efter den anden fra virksomheder i Tech, SaaS og Professional Services har Radiant indtaget det nordiske marked for HubSpot CRM med storm.

Artiklens øverste billede

Ved at fokusere på at implementere et simpelt og sammenhængende HubSpot CRM ’økosystem’ for salg, marketing og kundesupport får Radiants kunder et solidt udgangspunkt for effektiv vækst. Det ses i deres kundegruppe med adskillige hurtigvoksende og progressive B2B SaaS og Tech virksomheder.

Find vej i junglen af systemer for effektivt salg

For de fleste B2B virksomheder gælder det om at ’knække koden’ til at lykkes med effektivt og rentabelt salg. I særdeleshed for scale-ups er det helt centralt for at få funding – og ofte for overhoved at overleve.

Og når man skal lykkes med effektivt og rentabelt salg, så kræver det, at man har styr på de fundamentale processer i både marketing, salg, on-boarding og kundesupport. Processerne skal være kundecentreret, automatiseret, simple og sammenhængende. Til formålet skal man bruge en række systemer for at muliggøre salg, marketing og kundesupport. De mest anvendte systemer i disse felter er ’CRM’, ’Marketing Automation’ og ’Kundeservicesoftware’.

Processer skal aldrig tilpasses systemer. Systemer skal tilpasses til processer. Men at beslutte sig for hvilke brands og platforme man så vil bruge, kan være en jungle af muligheder. Sådan var det oprindelig også for både Radiant og deres kunder.

”HubSpot CRM Ninja’er fremfor blæksprutter”

Radiants CEO, Joakim Steenfos, udtaler om valget på hvorfor lige HubSpot CRM: ”Da vi startede Radiant i 2017, arbejdede vi med de fleste CRM systemer. Vi var skolet i Deloitte, hvor Salesforce og Dynamics er foretrukne CRM systemer. Men, vi indså i 2020 at vi aldrig kunne blive de bedste til alle CRM systemer. Så vi tog beslutningen om at gå all-in på HubSpot CRM. For vores analyse viste tydeligt, at vores kunder med HubSpot havde bedre muligheder for at drive effektivt salg, da platformen er bygget til at skabe sammenhæng mellem salg, marketing og kundesupport. Da HubSpot desuden var fremadstormende i Norden som en ’underdog’. stod det klart, at vi havde en god chance for at blive de bedste til HubSpot CRM. Det er vi lykkes med for B2B Tech, SaaS og Professional Service, hvor vi 2022 er den foretrukne HubSpot Partner med mere end 24 HubSpot certifikater, kun femstjernede kundeanmeldelser, Platinum HubSpot Partner rank og Certified HubSpot Trainer. Derfor vil jeg tilslutte mig en af vores kunders citater: Radiant er nu ”HubSpot CRM Ninja’er” fremfor blæksprutter””. 

Èt system – én komplet løsning til kommerciel sammenhæng

HubSpot CRM er et fremragende eksempel på denne nye normal, der eftertragtes i langt de fleste B2B virksomheder med en implementering fra Radiant. 

CRM implementeringen af HubSpot udgør en færdig platform, der kan varetage og behandle alle medarbejderens opgaver. Systemet har såkaldte ’Hubs’ til salg, marketing, kundesupport, website og integrationer.

Radiant lover en nem overgang fra tidligere systemer og ligeledes en nem integration med andre softwareudbydere. I forlængelse heraf kan de bryste sig af flere officielle partnerskaber med kendte systemer, som eksempelvis: Vainu, Plecto, Contractbook og Lasso X.

Integrationer til andre systemer er også en normal praksis for Radiant, som eksempelvis også laver HubSpot integrationer til økonomisystemer, ERP, fakturering, markedsdata mm.

Ved at implementere og håndtere markedsledende standarder inden for HubSpots Ecosystem, formår Radiant at minimere administrative opgaver og skabe vækst for B2B virksomheder. Med Radiant og HubSpot får du en 360 graders løsning, der automatiserer, optimerer og effektiviserer dit salg, marketing og kundesupport. 

Med andre ord får du med Radiant et fokuseret og dedikeret team til både simple og mere komplicerede HubSpot løsninger. Formålet er dog altid det samme: at skabe effektivt salg.

Oplæring i HubSpot CRM sikrer en bæredygtig overlevering

Ud over at implementere i HubSpot CRM, så sørger Radiant også får oplæring af virksomhedens medarbejdere i systemet. Dette er både for at sikre en opsætning, der dækker virksomhedens reelle behov, og ligeledes for at hele HubSpot og økosystemet for salg, marketing og kundesupport kan håndteres i praksis af kunderne selv.

Og hvis kunderne ikke selv ønsker disse kompetencer, tilbyder Radiant ’HubSpot as a Service’, hvor Radiant varetager drift, optimering og effektivitet af HubSpot CRM til salg, marketing og kundesupport.

Kunden unikke situation kommer i første række

Når Radiants CEO bliver spurgt om, hvordan de i Radiant håndtere kundehenvendelser, siger han: “Vi hører om kundens unikke situation, behov, forretningsmodel og viser dem, hvad effektivt salg er for dem med udgangspunkt i kundecases og data fra mere end 15.000 nordiske B2B salgsprocesser”. 

Alt i alt er det måske ikke overraskende, at Radiant er førende i Norden som HubSpot Partner for virksomheder inden for B2B Tech, SaaS og Professional Services.

Mere som dette

Forsiden lige nu

Andre læser

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.