• For abonnenter
Erhverv

Føtex-direktør tror på mange flere butikker og melder om øgede markedsandele

Et øget prisfokus og flere butikker bærer Føtex frem i det pressede danske dagligvaremarked. Fremadrettet kommer det til udtryk med langt flere Føtex Food-butikker.

Artiklens øverste billede
DALHOFF CASPER

Føtex har med kædens reklamekampagne 'Føtæsk' tiltrukket en større portion af mediernes og de sociale mediers opmærksomhed, end tilfældet har været de senere år.

Skal man tro kædens direktør siden januar 2016, Thor Jørgensen, tager detailkæden også markedsandele i det konkurrenceprægede dagligvaremarked. Han peger på, at kædens

Top job

Forsiden lige nu

Anbefalet til dig

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver abonnement

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.