Ministeriets job-hotline ringer kun hver 10. time
Der er mere not-line end hot-line over akuttelefonen, der siden sidste sommer har skullet give virksomheder adgang til folk. Men bare fordi en service ikke bliver brugt, betyder det ikke, at den er dårlig, lyder det fra beskæftigelsesministeren.
En gang hver 10. arbejdstime har telefonen i gennemsnit ringet på den hotline, som Beskæftigelsesministeriet sidste sommer oprettede til virksomheder, der mangler arbejdskraft.
Mere håndgribeligt er det 258 gange i alt. På 16 måneder.
Det viser en opgørelse over opkaldene, som Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering under Beskæftigelsesministeriet…
